10.30.2010

Je suis ici

 
 
 
Evet...

Sonunda kendi bloguma sahibim. Çok uzun süren bi düşünme aşamasının sonucunda, en sonunda kendime bi blog almayı başardım :D Beni bu konuda fıştıklayan pek sevgili arkadaşım Sena ve onun fevkalade  blogu oldu. Umarım düzgün bişiler yaparım yaa :D
...
Of şimdi yazdıklarımı okudum da... Abi salak mıyım neyim ben yaa! Tamam kendimi daha fazla rezil etmek istemiyorum :D
Sonuç olarak burdayım.
Arkadan Enjoy the Silence çalıyo ve ben daha berbat bi blog açılışı yazılamiycaını düşünüp kendime kızıyorum.
Suratım alev alev, sanki tüm okulun önünde rezil olmuşum gibi hissediyorum :D
Bu rezalet daha fazla sürmemeli...
Beni tanımak isteyenler "hakkımda"yı falan okuyabilir. Yok eğer bu yazı bittikten sonra öle bişi olmadığını keşfedersem diye söylüyorum, olmadı yine tanıtırım kendimi :D



-Grenouille.

2 yorum:

  1. Oy, oy!
    Giriş yazısını da yazmış benim grenouillem!
    Hiç de mal olmamış.
    Yine döktürmüşsün.
    Yorumumu fevkalade bi sözle kapatıyorum beybi:
    "Herkesin bir popisi vardır!" :D

    YanıtlaSil
  2. felsefem artık o benim :)

    YanıtlaSil

Söyle bakalım :D