10.30.2010

Okuyorum ben yaa.

Saat 23.41 .
İçerde "Discovery" açık, tuhaf bişiler var :D
Hayır idrak edemedim, adam sanki Çernobil patlamasından falan çıkmış, o tarz bi olayda n'apılacağını falan anlatıyo.
Hoş kafa bi acayip oldu zaten, beynim sünger parçasına döndü.

Beyin bedava... Değerini bilmek lazım.

Demek istediğim o ki, günün bu saatlerinde de benim gibi "normal" insanlar televizyon izleyebiliyo-benim durumumda dinlemek oluyo tabi :D- şöyle gündüz vakti koydukları gibi güzel güzel mythbusters, cake boss falan koysunlar yaa. 

National geographic'in bu saatte yayınladığı programlar da ayrı bi olay zaten, bi aralar paranormal activity'i aratmıyodu, hâlâ öyle midir bilemem, korkudan açmıyorum.

Umarım mesaj yerine gitmiştir.

-Grenouille.

Not1-  yazmaya 23.41'de başlamıştım...lakin saat 23.55'te bitti-tabi pek sevgili arkadaşım Sena'nın eleştirilerini aldıktan sonra...
Not2- Resmi vikipedi'den aldım. Günün resmiymiş de, hoşuma gitti :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle bakalım :D