11.09.2010

Hepibörtdey.

Dün, canım arkadaşım Sena'nın doğum günüydü :)

Kendim için konuşuyorum, pek farklı bi gün sayılmazdı aslında. Ama onun için içten içe önemli bi gündü(ben öyle olduğuna inanıyorum en azından :D). Dile kolay, koskoca 15 yılı devirdi Sena.

Canım benim, doğum günün kutlu olsun, sen olmasaydın;
-Hayatım ana renklerinden yoksun kalırdı :D
-Joe'nun insanlara söyleyebileceği bi isim olmazdı.
-Birlikteyken gülmekten yarılabileceğim en önemli şahıslardan biri eksik kalırdı.
-Kalem kutusu Carlisle olmazdı.
-Telepatik mesajlar verebilen bi arkadaşla hiç tanışmamış olurdum

Bak gördün mü? Sensiz olamam ben :D


Biliyorum, geciktirdim biraz, ama dün olanağım yoktu pek :D

Seni çok seviyorum.


(Bak Rob ne diyo? :D )

1 yorum:

  1. Kıh, kıh :D
    Teşekkür ederim zeze :)
    ( Bu arada fransızca perf. ödevlerinden biri de gerçek blog oluşturma ^_^ )

    YanıtlaSil

Söyle bakalım :D