1.10.2011

just sleep. (goodnight my angel) :D

vıjıvıjıvıjıvıjı uyku sersemiyim ben yaağ! fransızca çalışıyorum burda! "okuyom ben yaa!"
(aklıma charlie bit me geldi, o da başka zamana artık :D)
(keşke bizim okulu falan da bassalar da polisler bi atraksiyon olsa...)

ama artık o boyutu da geçti... uyku sarhoşuyum sanırım artık <3

have a good night cicişler ;)

(aslında billiy joel'dan "goodnight my angel" ve my chemical romance'ten "sleep"in linklerini atıcaktım ama malumunuz şekerler; hem fizy hem de gruuvşark kapalı ^^)

çok öptüm popiciklerim,
beni seven herkese ajdardan çatla patla yolluyorum :D
(onun  da ciddi hikayeleri var ama artık başka zamana hihihihihi)

-Grenouille.


(yazarın notu: manyaksı kopuk kopuk ve bol parantezli saçma bi yazı olmuş, tuhaf oldum biraz;
İyi Geceler :D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle bakalım :D