1.23.2011

Şizofreni sancıları içinde kıvranmak...

"Bu gidişle kendime bir hayali arkadaş edineceğim..."
(en azından amacım buydu.)

Yani iki saat boyunca "sev beniiğğ seeevvğ!" şeklinde dolandım ortalıkta. Ama kimse sevmedi beni, dinlemedi... :D

Çaresiz; ben de kendi kendime bi hayali arkadaş yaratmaya çalıştım. Tamam dedim yani; oldu bu iş, al sana benim hayali arkadaşım, pandamsı, şirin bi yaratık. Sonra olmayacağına karar verdim; çocuk değilim artık(!) normal bir insan olsun. O da tamam; kaşlı gözlü ve mutlaka popolu! olacak şekilde yarattım yeniden. 

Ardından banyoya girdim ve suyu açtım, o anda da aklıma dank etti; gerçek olup yaratıcısının poposundan resmen kan alan o manyak hayali arkadaşlardan olabilirdi benimki de... kim bilebilir ki Fırat'ın hayaletli adamı gibi olacak diye bir kaide yok sonuçta. Abi ben küçükken "Hide and Seek" diye bi korku filmi vardı işte konusu buna benzer, ben de korktum kendi hayali arkadaşımın olması fikrinden nası bi mallıksa. Dedim, vazgeç Grenouille bu işten, saçmalama kızım, hayatında bi korku filmi izlemiş insan değilsin, bırak bu işleri bi de gerçek olursa başa çıkamaz, uykusuzluktan falan ölürsün.

Sonra aynaya bakmamaya çalışarak kaçtım banyodan falan bi atraksiyon oldu, iyi oldu.


Sonuç olarak artık bi hayali arkadaşım yok.  Ama takılmamaya devam edersem "Amaaan, çok da fifi yaa, bana nee" moduna girip yaratabilirim de bi tane, hiç belli olmaz. Ev ahalisine ve arkadaşlarıma duyrulur; tepemi attırmayın; dinleyin, sevin, önemseyin beni! Yoksa başınıza canavar bi hayali arkadaş salarım ona göre :D

-Grenouille.

2 yorum:

  1. Ahah :D
    Blue çok tatlı olmuş bebeğim. (
    gerçi Blue diye mi yazılıyor, emin değilim. Bloo da olabilir.)
    Ben de kapıma astım bir tane "bulu".
    Ama bunu geçen sene, fostırın hayali arkadaş evi isimli ruh hastası çizgi filmi izledikten sonra çizmiştim.
    Yaağğğ!
    Seninki daha güzel olmuş.
    Popolu olması çok önemli zaten.
    Yarıldım xD

    YanıtlaSil
  2. bloo diye biliyorum ben yaa :D

    ben yazın tüm akşamlarımı fosterın hayali dostlar evini izleyerek geçiriyorum, yok böyle bi şey :D
    ben çizmedim onu, görsellerden arattım buldum :D
    ama kendim de çizdiğim bir iki tane bloo'm var yani :D popolu oluşu ise... evet vazgeçemeyeceğim bir şeydi yani :D

    YanıtlaSil

Söyle bakalım :D