1.10.2011

popile.

"oha! merdivenlerden yukarı yuvarlanmak nasıl bişi olurdu yaa! bi düşünsene manyaksı olurdu! :D"

bunu söyledikten sonra sonu gelmeyen kopuşlar...
hala kafamda canlandıkça gülüyorum; bazen arkadaşlarımla ciddi sapıtıyorum çünkü :D
sapıtmayı severim, güzeldir kendisi...

mesela arkadaşımın fizik öğretmeninin tamamlayamadığı cümleyi göstermesi ve cümleyi o haliyle tekrar etmesi bile kopmamıza yetiyo genelde:

"A frictional force is a frictional force..."
(sürtünme kuvveti bir sürtünme kuvvetidir)

şimdi fark ettim de, ingilizce halinde daha bi garip geliyomuş kulağa (sanki Türkçesi çok normal ya :D)...
olsun ben  ona da gülerim...

küçükken "gülme krizi" lafının mucidi olduğumu sanardım... 

bir gün olmadığımı anladım ve işte o gün büyüdüm... 



-Grenouille.



Not: bir kızım olursa adını "Popile" koymaya karar verdim ^^

2 yorum:

Söyle bakalım :D