12.02.2010

Orada Kimse Var Mı?!

Uzayda yaşam...
Bugünün başlığıydı benim için. NASA, uzayda yaşamla bir açıklama yapacak dedi kardeşim. İnanmadım. İnanmak istemedim.
O kadar süre boyunca gerçek olduklarından bir an olsun şüphe etmediğim, insanlara sonuna kadar savunduğum uzaylıların gerçek olduğu açıklanacaktı belki.
Neden bilmiyorum, midemin acınası bir biçimde büzüldüğünü hissettim. Aynen küçükken Bodrum'da geceleri parlak noktalarla bezeli gökyüzüne bakıp kendimi korunmasız ve minicik hissettiğim zamanlardaki gibiydi. Aynı korunmasızlık hissine kapıldım bir anda; tamam, gerçek olduklarını düşünüyorum düşünmesine de... insan ne olduğunu bilmediği bir şeye karşı nasıl hisseder? Daha doğrusu ne hissedeceğini nereden bilebilir ki? Bilinmezlik beni korunmasızlığa itelemişti sanki :D

Sonra vakit geldi; saat 9'da birçok kanal bu açıklamayı verdi.
Sonuç?
Keşfedilen sadece bir bakteri: ama bu bakteri hem fosforda, hem de arsenikte yaşayabiliyor. Bu ne demek? Uzayda çok farklı elementlerden oluşmuş canlılar olabilir demek.
Ben bir süreliğine rahatım demek.
En azından bu gecelik rahat uyuyacağım, çünkü bir bilinmezle o kadar da burun buruna değilim artık demek.

Anlaşılan yeşil koca kafaların "bilimsel" olarak keşfedilmesine daha var.

Yine de geleceğin ne getireceğini hangimiz bilebiliriz ki? :D



-Grenouille

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle bakalım :D